My Love

My Love

Friday, April 22, 2011

Mengidam!!!!


Salam kengkwn.. Syukur skrg kandunganku dah berusia 3 bln 1 mggu.. Kesian suami aku t'paksa mengikut kemahuan apa yg aku nak.. Biasalaaaa.. Klu dah mengandung, mengidamnya pelik2.. Cuma aku punya mengidam ni, xdela susah sgt nak dptkan.. hehe.. InsyaAllah Sebelum aku bersalin, aku nak Nasi Daging yg dimasak oleh Mak yg aku sayang... Aku bertuah sesgt hari ni sbb semlm aku saje je call kakak 1 opis aku tu (Namanya K. Nura).. Aku teringin nak mkn Butter Bread Pudding!!! Alhamdulillah.. aku dtg qeja pg td, apa yg yg aku nak tu dah ada atas meja opis aku.. Sanggup K. Nura & anaknya (Semah) buatkan utk aku jam 12.30 tgh mlm td.. Aku terharu sgt.. Apa lagii.... aku mkn la dgn puasnya smpi kekenyangan.. Thanks A Lot!!!! Sedap beb! hehe.. Lps ni aku nak mkn Daging Bakar cicah Air Asam.. Uummmpphhh!! Sedap tu laa.. hehe.. Sape yg nak merasa mengidam, cpt2 Mengandung yer.. Bye uols!!

1 comment: