My Love

My Love

Thursday, December 8, 2011

Tanggal 9.11.2011

Salam.. Tanggal 9.11.2011, lahirlah Muhammad Shahrul Naufal Bin Mohamad Nizam iaitu anakku yg ke 3... Alhamdulillah, semuanya slmt wlpn kali ni sakitnya lain drpd lain.. Byk jgk dugaan yg aku rasa masa mengandungkannya.. Nak citer skt lah.. Aku admit hosp Serdang 7hb tu sbb aku kan kena kencing manis, so xleh lbh 8hb duenya.. Tp disbbkan waiting list utk induced ramai org, doc ckp aku leh b'salin normal tanpa induced selagi aku leh control diet.. Tunggu je la rasa sakitnya.. Lega skt ht aku.. Bknnya apa, aku x prnh rasa induced tu.. Org citer sakitnya lg teruk.. Apa2pun aku b'syukur.. Jam 9 mlm hr selasa tu mcm biasa lah aku ada citer Drama Cinta Elysa.. So aku pun g la tgk citer tu ngan geng2 mengandung yg lain kat hosp tu sbb mmg xde rasa sakit apapun.. Hbs je citer tu aku blk ke wad.. Jam 12 tgh mlm aku dah xleh tido sbb dah mula rasa sakit2.. Doc dtg check, tetiba katanya dah bukak 4cm.. Apa lg, ke labour room la.. Byk kali aku call husb aku.. Dia blk umah mlm tu sbb doc ckp lmbt lg nak b'sln.. Slmt la dpt jgk b'ckp ngan husb.. Dia terus dtg ke hosp.. Dia lah smgt aku.. klu x, aku xtau la camna nak hadapi sakit2 contraction tu.. Jam 7.08pg, lahirlah Naufal yg ku tunggu2.. Alhamdulillah.... Aku hepi sesgt.. Skrg dah sebln umurnya.. B'mula idupku kelam kabut semula setelah 5 tahun aku x b'jaga malam kan.. Tp syukur la xde susah sgt sbb Naufal cuma bgn time dia lapar.. InsyaAllah aku akan m'jaganya dgn sepenuh jiwa raga ku.. Yg penting dah tmbh lg sinar kebhgiaan dalam Keluarga aku skrg.. ;)

No comments:

Post a Comment