My Love

My Love

Wednesday, May 16, 2012

SELAMAT HARI GURU!!!!!!!!!!

 
Jasa cikgu mmg x t'balas.. Kelam kelibut jdnya dgn anak2 aku sbb sibuk nak beli hadiah utk cikgu diorg.. Sudahnyer, beli je Coklat Cadbury sorg 1 cikgu, leh gak dimkn.. haha.. Pastu aku belikan kek khas utk Cikgu anak aku yg sek Pra tu.. Leh la sambut ngan diorg kat sek.. Sekurg2nya ada, drpd xde lgsg kan.. hihihi.. Terima kasih kerana mengajar anakku.. ;)


 Murid2 Sek Pra USJ 12 bersama cikgu Melati & Cik Ayu



Aku pun merasa la jgk jd cikgu "sandaran"  tahun ni.. Cikgu Tarian.. haha.. Ni la video tarian hasil yg aku ajar hari tu.. Kelakar tgk gaya diorg menari.. hehe.. Kat bawah ni video masa buat persembahan Hari Guru 16.5.2012.. Layannzzz... ;)


video

Video 1

video

Video 2

No comments:

Post a Comment