My Love

My Love

Monday, January 10, 2011

Siapa Aku...

Tanggal 13 Julai lahir la seorang puteri di dunia ini yang sungguh comel...comel ker...hehehe.. Sambung lagik, Sharatul Shima nama diberi... Berasal drpd 1 kpg yg unik namanya Kota Sarang Semut... Aku anak yg ke 5 drpd 6 org adik beradik.. Mak aku namanya Siti Minah Bt Ismail.. Abah aku namanya Safirol B. Hashim.. Semua ahli keluarga aku bmula dengan Huruf 'S'..Satinah, Sarinawati, Shaharuddin, Shariman, Sharatul Shima & Sharatul Syuhaida.. hehehhee.. Kini aku menetap di Subang Jaya & bekerja d Goverment.. Alaaaa pangkat biasa2 je.. Pagar Dawai.. hahha.. Hobi aku Menyanyi & Tgk TV jer.. Skrg aku dah pun b'kahwin dgn seorg lelaki yg bagi aku dia terbaik yg dikurniakan oleh Allah kpd aku.. Namanya Mohamad Nizam Bin Wahab.. Jodoh kitorg d tmpt qeja yg sama ni la.. Rupanya2 1 kpg beb! sng skt blk kpg sejln je.. hehe.. Kini aku baru ada 2 Hero (anak2) yg diberi nama Mohamad Sharul Najmi ( 6 Tahun ) & Mohamad Shahrul Nazim (5 Tahun).. Aku amat b'syukur sgt.. InsyaAllah klu ada rezeki aku akan tmbhkan lg umat islam di muka dunia ni.. hehehe.. Tungguuuuuu.. Aku rasa setakat ni dululah serba sedikit ttg diri aku.. Yg penting AKU TETAP AKU walau apapun yg t'jadi.. Janji aku Hepi.. See u... ;)

No comments:

Post a Comment