My Love

My Love

Wednesday, March 9, 2011

SYUKUR KEPADA ALLAH...

Salam semua.. Dah lama aku x conteng2 dlm blog ni.. Almaklumlah.. Masa terhad.. hehe.. Actually aku just nak share berita gembira ngan kengkwn iaitu Aku disahkan mengandung!!!! Alhamdulillah.. Tp aku blm lg pegi klinik utk check brapa bulan kandungan ku.. aku hanya guna pregnant test je kat umah.. Ini anak ku yg ke 3 setelah 5 Tahun jaraknya dgn anak ku yg last tu.. Bukan main suka lagi anak2 ku.. Sabar nyer Najmi & Nazim.. Nanti akan dpt adik!! hehehe.. Hrp2 baby GIRL la.. Tp semuanya ketentuan Allah.. Aku terima seadanya asalkan anakku ini sihat & cukup sifatnya.. Gementar rasanya utk menanti saat kelahiran sbb pengalaman bersalin dulu masih di dlm otak.. huhu.. InsyaAllah semuanya akan b'jalan dengan lancar.. Yg paling hepi sekali SUAMI aku la.. Masa aku mengandungkan anak pertama, teruk suamiku MABUK.. Yg kedua aku pulak Mabuk, tp xde la teruk macam suamiku.. Tp kali ketiga ni dah ada tanda2 suami aku akan MABUK sbb dah mula pening2 tu.. Yg tuan punya badan asyik nak makan jer.. Klu mcm ni baru la adil namanya.. suami isteri sama2 rasa betapa susahnya mengandung tapi pengalaman tu yang paling mahal.. hihihi.. Oklah, aku hrp kwn2 blog ku dptla mendoakan kesejahteraan aku sekeluarga yer.. Sesungguhnya doa daripada kwn2 amat besar pahalanya.. See u again!!!

No comments:

Post a Comment